Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to the current issue Skip to site footer

Ilmiah Manajemen Bisnis

Ilmiah Manajemen Bisnis
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
  • Aim and Scope
  • Author Guidelines
  • Reviewer
  • Submissions
  • Current
  • Archives
  • Contact
Search
  • Register
  • Login

Current Issue

Vol. 24 No. 1: JANUARI - JUNI 2024
Published: 2024-07-01

Articles

  • Affiliate Marketing sebagai Strategi Pemasaran Digital yang Ampuh untuk Meningkatkan Brand Awareness (Studi Kasus Terhadap Shopee Affiliates)

    Annisa

    Abstract View: 0,
  • Dasar-dasar Pengalaman Pelanggan Berdasarkan Aspek Pengalaman Pengguna

    Maria Astri Alvionita, Elen Berliana

    Abstract View: 0,
  • Faktor-faktor yang Memengaruhi Keputusan Pembelian Online: A Systematic Review Indonesia

    Samuel, Pauli

    Abstract View: 0,
  • Pengaruh Pengalaman dari Aspek Kebutuhan Emosional terhadap Kepuasan Pelanggan

    Yosua Reinhat, Maria Natalia Ticoalu

    Abstract View: 0,
  • Penggunaan Media Sosial Sebagai Media Promosi Pakaian di Indonesia: Systematic Literature Review

    Wahyu Septianus Laoli

    Abstract View: 0,
View All Issues

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

tempatejurnal

Template Jurnal

referencemanager

Reference Manager

issn

p-ISSN 1978-6344

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.